عاشقانه ها
 
فقط به خاطر تو

وجود بعضی ها توزندگی

حتی دراوج اعصاب خوردی ومشکلات

باعث میشه وقتی بهش فکر مینی

لبخند روی لبت بیاد...و

لت گرم می شه وباخودت میگی:

مهم اینه که اون هست...

بیخیال دنیا...

 

درفرار از فاصله ها

دلم پناهنده خاطرات توست

من تمام نمی شوم

درعشقت

ثانیه به ثانیه شروع می شوم

 

پرواز رادوست دارم

وقتی از ارتفاعات لبانت

به عمق آغوشت سقوط میکنم

چه سقوط دلنشینی

راستی!!

می دانستی

پرواز را تو یادم دادی؟؟!!

 

شاید تو ..

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمی شوی

اما من تو را احساس می کنم!

شاید تو ...

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمی شوی

اما من تورانفس می کشم!

 

دراین ساعت شلوغ زندگی

دراین انبوه رفت وآمدهای پی درپی

دراین سرعت بی رنگ ثانیه ها

تو

یک مکث عاشقانه ای...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت16:21---17 بهمن 1392
با سلام...
خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم.در صورت تمایل میتوانید لینک خود را به صورت اتوماتیک در اینجا ثبت کنید
http://taplink.ir


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


عسل
ساعت23:45---29 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, :: 8:56
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.